Novinky
16.01.2020
Ve dnech 20.1.-21.1.2020 bude naše kamenná prodejna v Kočí u Chrudimi uzavřena!
Vážení zákazníci, ve dnech 20.1.-21.1.2020 bude naše kamenná prodejna v Kočí u Chrudimi uzavřena z důvodu inventury! Objednávky z eshopu budou vyřizov... číst celé
17.12.2019
Dárek pro cyklisty na poslední chvíli!
Dárkové poukazy v několika variantách. Na servis kola, na nákup příslušenství, nebo rovnou na nové kolo :-)Udělejte radost dárkovým poukazem! To ocení... číst celé
04.12.2019
Boby a sáňky jsou mrtvé - jsou tu ZIPFY!
Carvingové boby ZIPFY - jen od nás dopravné zdarma! Užijte si zimu na svahu s carvingovými boby Zipfy :) Skvělá zábava pro děti i dospělé "bobisty"! ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Chci zasílat nabídkový leták

.. a už mě neutečou žádné akce a novinky!

 

 

  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT

Obchodní podmínky

Základní údaje o dodavateli – provozovateli internetového obchodu okolokola.cz

Vladimír Koutský – www.okolokola.cz

    Sídlo: Kočí 191, 538 61 Kočí u Chrudimi

    Korespondeční adresa: Distribuční sklad, Rabštejská Lhota 161, 537 01 Chrudim

    IČ: 74984918, DIČ: CZ7506083134 (od 1.2.2011)

    Tel.: 776 666 770, E-mail: obchod@okolokola.cz

    Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 670100-2206574981/6210.

    Výpis z živnostenského rejstříku naleznete ZDE.

    Osvědčení o registraci DPH naleznete ZDE.


    Obecná ustanovení

    • Tyto Obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
    • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
    • Tyto Obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
    • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

    Objednávání zboží

    • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
    • Každá taková objednávka musí obsahovat
      • kontaktní údaje (jméno a příjmení případně název společnosti, fakturační a doručovací adresu, email, telefonický kontakt, IČO, DIČ)
      • způsob platby za výrobky a vybraný způsob doručení
      • pokud není objednávka uskutečněna prostřednictvím eshopu, musí obsahovat přesné určení a specifikaci výrobku - určenou číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku (barva, velikost...).
    • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
    • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.


    Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

    Zákazník

    • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
    • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky na čísle 776 666 770.
    • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

    Obchodník

    • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
      • se podstatně změnila cena výrobku a zákazník nesouhlasí s navýšením ceny, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
      • zákazník nedodržel tyto Obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
      • v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
    • O zrušení objednávky ze strany dodavatele, informuje zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

    Doručení výrobků a platba za objednané zboží

    • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží a v uvedeném termínu.
    • Přepravu zboží zajišťuje firma PPL nebo Radiálka a.s. Po domluvě je možné zvolit i jiného přepravce.
    • Cena přepravy je následující:

    PPL / Radiálka s.r.o. - platba předem                99,- Kč

    PPL / Radiálka s.r.o. - dobírka                         149,- Kč

    • Platbu předem zákazník poukazuje na číslo účtu 670100-2206574981/6210 pod VS, který nalezne v objednávce. Objednané zboží je zákazníkovi odesláno po přijetí částky na účet dodavatele.
    • Pokud není v popisu zboží uvedeno jinak, balné neúčtujeme.
    • Přibližná dodací lhůta je 2-3 pracovní dny (u zboží skladem).  U zboží, které skladem není je to 3-7 dní.
    • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
    • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

    Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

    • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
    • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
      • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
      • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
      • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
      • Částka za poštovné, balné a další doplňkové služby se nevrací.
      • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
      ¨

    Reklamační řád

    Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

    Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

    Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

    • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce (dodavatele) a stvrzení tohoto svým podpisem.
    • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště nebo odebráno objednavatelem osobně od dodavatele .

    Povinnost překontrolování zboží

    • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
    • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
    • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

    Uplatnění reklamace

    • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:

      Vladimír Koutský – www.okolokola.cz

      Sídlo: Kočí 191, 538 61 Kočí u Chrudimi

      Korespondeční adresa: Distribuční sklad, Rabštejská Lhota 161, 537 01 Chrudim

      obchod@okolokola.cz, tel. 776 666 770

    Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

    • použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
    • nesprávným skladováním výrobku, neodborným zásahem do výrobku či zanedbanou údržbou
    • běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
    • po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
    • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
    • doručovatelem ( v případě kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)

    Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

    V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

    Postup reklamace

    • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
    • Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
    • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
    • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
    • V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
    • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
    • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
    Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
    Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.