Novinky
11.12.2019
Dětská kola za zvýhodněnou cenu!
Vyberte si dětské kolo za opravdu super cenu! Zásoby jsou omezeny ... :-) Od nás jako vždy s dopravou, seřízením a odbornou montáží ZDARMA! číst celé
04.12.2019
Boby a sáňky jsou mrtvé - jsou tu ZIPFY!
Carvingové boby ZIPFY - jen od nás dopravné zdarma! Užijte si zimu na svahu s carvingovými boby Zipfy :) Skvělá zábava pro děti i dospělé "bobisty"! ... číst celé
24.10.2019
Dětské kolo lehké jako pírko? To je nový Amulet pro rok 2020!
Dlouho očekáváné modely dětských kol Amulet jsou tu! Dětská kola Amulet patří mezi nejlehčí dětská kola.U nás máte jako vždy dopravu, seřízení a sadu ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Chci zasílat nabídkový leták

.. a už mě neutečou žádné akce a novinky!

 

 

  1. Úvod
  2. JAK NAKUPOVAT

Obchodní podmínky

Základní údaje o dodavateli – provozovateli internetového obchodu okolokola.cz

Vladimír Koutský – www.okolokola.cz

    Sídlo: Kočí 191, 538 61 Kočí u Chrudimi

    Korespondeční adresa: Distribuční sklad, Rabštejská Lhota 161, 537 01 Chrudim

    IČ: 74984918, DIČ: CZ7506083134 (od 1.2.2011)

    Tel.: 776 666 770, E-mail: obchod@okolokola.cz

    Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 670100-2206574981/6210.

    Výpis z živnostenského rejstříku naleznete ZDE.

    Osvědčení o registraci DPH naleznete ZDE.


    Obecná ustanovení

    • Tyto Obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
    • Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami.
    • Tyto Obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
    • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

    Objednávání zboží

    • Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, dále popř. emailem nebo telefonicky.
    • Každá taková objednávka musí obsahovat
      • kontaktní údaje (jméno a příjmení případně název společnosti, fakturační a doručovací adresu, email, telefonický kontakt, IČO, DIČ)
      • způsob platby za výrobky a vybraný způsob doručení
      • pokud není objednávka uskutečněna prostřednictvím eshopu, musí obsahovat přesné určení a specifikaci výrobku - určenou číslem, popř. názvem a dalšími vlastnostmi výrobku (barva, velikost...).
    • Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
    • Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.


    Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky

    Zákazník

    • Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
    • Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky na čísle 776 666 770.
    • Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.

    Obchodník

    • Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že:
      • se podstatně změnila cena výrobku a zákazník nesouhlasí s navýšením ceny, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný,
      • zákazník nedodržel tyto Obchodní podmínky nebo s nimi nesouhlasil nebo
      • v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
    • O zrušení objednávky ze strany dodavatele, informuje zákazníka na některý z uvedených kontaktů.

    Doručení výrobků a platba za objednané zboží

    • Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, dopravné (poštovné) a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží a v uvedeném termínu.
    • Přepravu zboží zajišťuje firma PPL nebo Radiálka a.s. Po domluvě je možné zvolit i jiného přepravce.
    • Cena přepravy je následující:

    PPL / Radiálka s.r.o. - platba předem                99,- Kč

    PPL / Radiálka s.r.o. - dobírka                         149,- Kč

    • Platbu předem zákazník poukazuje na číslo účtu 670100-2206574981/6210 pod VS, který nalezne v objednávce. Objednané zboží je zákazníkovi odesláno po přijetí částky na účet dodavatele.
    • Pokud není v popisu zboží uvedeno jinak, balné neúčtujeme.
    • Přibližná dodací lhůta je 2-3 pracovní dny (u zboží skladem).  U zboží, které skladem není je to 3-7 dní.
    • V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
    • O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

    Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

    • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
    • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
      • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
      • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
      • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
      • Částka za poštovné, balné a další doplňkové služby se nevrací.
      • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
      ¨

    Reklamační řád

    Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

    Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

    Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

    • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce (dodavatele) a stvrzení tohoto svým podpisem.
    • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od přepravce, případně vyzvednuto na poště nebo odebráno objednavatelem osobně od dodavatele .

    Povinnost překontrolování zboží

    • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
    • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
    • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

    Uplatnění reklamace

    • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:

      Vladimír Koutský – www.okolokola.cz

      Sídlo: Kočí 191, 538 61 Kočí u Chrudimi

      Korespondeční adresa: Distribuční sklad, Rabštejská Lhota 161, 537 01 Chrudim

      obchod@okolokola.cz, tel. 776 666 770

    Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

    • použitím výrobku pro jiné účely, než ke kterým je určen, nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
    • nesprávným skladováním výrobku, neodborným zásahem do výrobku či zanedbanou údržbou
    • běžným používáním výrobku, běžným opotřebením
    • po uplynutí zákonem stanovené záruční lhůty
    • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.
    • doručovatelem ( v případě kdy dojde k poškození zásilky během přepravy doručovatelem, objednavatel takovouto zásilku nepřijme a oznámí skutečnost dodavateli)

    Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

    V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

    Postup reklamace

    • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
    • Zákazník zašle vadné zboží, kopii dokladu o koupi a popis vady na adresu obchodníka.
    • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
    • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
    • V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
    • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
    • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem, než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
    Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
    Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.